پشتیبانی
اعضای باشگاه مشتریان از طریق زیر میتوانند از خدمات پشتیبانی گروه مالی تارا بهره مند شوند:
- کلیه پروژه های منجر به قرارداد شده از طریق سامانه مدیریت پروژه ها در دسترس بوده و نمایندگان کارفرمایان با معرفی نماینده باید در سامانه ثبت نام نموده و به پیگیری امور پیشرفت پروژه خود نظارت داشته باشند. (سامانه مدیریت پروژه)
- کلیه مشتریانی که هنوز در مرحله مذاکره و تنظیم قرارداد و طی مراحل مقدماتی هستند یا پروژه خاصی تعریف ننموده اند و درخواست مشاوره یا پشتیبانی یا خدمات مالی دارند، باید از طریق پورتال سامانه خدمات مشتریان امور مربوط به خود را پیگیری فرمایند. (سامانه خدمات مشتریان)
- کلیه امور آموزشی از طریق صفحه آموزشهای اینترنتی در دسترس بوده و به زودی با راه اندازی دانشگاه مجازی، خدمات تخصصی گروه مالی تارا توسعه پیدا خواهد کرد. صفحه ویدیئوهای آموزشی
- برای انتقادات یا پیشنهادات یا مکاتبات و مذاکرات با مدیران مجموعه، و پیگیری امور سرمایه گذاری و سهام در گروه مالی تارا، از طریق صفحه تماس با ما لطفا اقدام فرمائید.
- باتوجه به اینکه بسیاری از اعضای محترم و بازدید کنندگان سوالات تکراری پرسیده و باعث اتلاف وقت خود و کارشناسان ما میشوند، لذا سوالات مکرر را گرد آوری نموده و در بخش پاسخ به سوالات متداول سعی کرده ایم همگی را منعکس نمائیم تا ارباب رجوع محترم ساعت انتظار کمی را منتظر پاسخگوئی کارشناسان ما باشد.
- در صورتی که فقط یکی از محصولات فروشگاه را خریداری نموده اید و قصد دریافت پشتیبانی از فروشنده را دارید، لطفا در صفحه فروشگاهی فروشنده با کلیک روزی دریافت پشتیبانی، تیکت پشتیبانی ساخته و درخواست خود را پیگیری فرمائید.
پیشاپیش از توجه کلیه شما سروران گرامی سپاسگزار هستیم.
سپاسگزار خواهیم بود از نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما در این زمینه بهره مند شویم، لطفا از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید.